Friday 5 August 2011

sakit yang teramat :(

assalamualaikum dear readers .

     echa maw bagi tahu pengalaman saja. sesetengah manusia bila sakit baru ingat TUHAN kan? ya ALLAH, begitu la situasi echa sekrng. sakit yg kdang-kdang tidak bole aku tahan. sudah banyak kali makan ubt, tapi hasil nya tetap juga. aku terima ujian mu ya ALLAH . harap apa yg aku alami ada hikmah di sebalik semua ni. aku cuma inginkan kehidupan yg normal mcm orang lain.
    bole happy2 , apa pun bole buat . tp echa ? kdng2 saja bole happy dgn fmly dgn kawan. selebih nya, jumpa doktor, jumpa doktor , jumpa doktor, itu la kerja ku. hari-hari tengok muka doktor dgn hospital or klinik. aku pun maw mcm orng lain. aku cemburu bila tengok orng sihat yg happy , yg selalu senyum . 
     family dgn kawan-kwan la yg jadi pengubat kuu . dorang la sentiasa dengan ku ketika sihat dan sakit. terima kasih ya ALLAH kerana kau kirimkan keluarga n kawan2 yg teramat baik untuk kuu. terima kasih ya ALLAH. okayy la sampai sini jala dulu nanti baru update lagi k. now, di panggil sudah  untuk mkn ubt . pai pai , chow:

No comments:

Post a Comment