Saturday, 22 October 2011

dia tak kisah kita kawan orang lain. tapi orang lain kisah kita kawan dengan dia :|


.






assalamualaikum guys.
mood hari tak okay sangat. muka dah naik merah, sebab hati dah tak tentu arah sebab dia.


dia cakap dia rindu. tak tahu la betul tau tidak. tapi hati selalu cakap. jangan percaya sangat mulut dia . kita tak tahu apa dia buat belakang kita. tapi aku percaya. sebab kita dah lama kawan. sampai dia ungkap kata sayang. then kita terima. kita terima sebab kita sayang bukan pasal benda lain. kita tak tahu dia sayang kita sampai setinggi mana. tapi memang takkan setinggi langit. sebab nanti langit akhirnya pasti jatuh. orang lain tak suka aku dengan dia.kenapa? aku takda maksud lain pun dengan dia. hati dah naik fed up bila orang cakap gitu.




bila masa calling .aku selalu cakap banyak sampai dia cakap sikit pun tak boleh sebab dengar luahan saya.dia faham sangat keadaan aku. tapi  kadang kala aku tak banyak cakap sebab fikir kenapa '' dia tak kisah kita kawan orang lain. tapi orang lain kisah kita kawan dengan dia '' entah kenapa hal tu selalu bermain di fikiran. susah la nak terima tanggapan begitu. kita cuba untuk faham keadaan ni. tapi tetap tak boleh sebab benda ni dah lama ada dalam kepala otak saya. nak sangat aku macam orang lain. tapi tiap orang tak kan sama .



biar macam mana pun. hati aku tetap melekat kat hati kau. aku dengar advice kawan supaya tak dengar kata orang. now, i do it. harap sangat la supaya hati tak cepat berubah. baru baru ni. terjumpa dengan ex saya. dia dah berubah sangat hanya sebab nak tunggu aku yg dah berpunya buat masa ni. tapi aku hormat bf aku sebab  dia hargai aku dan aku cuba untuk hargai dia sepenuhny. aku harap sangat pada tuhan supaya jaga hati aku untuk tidak berbelah bagi. aminn. di saat begini pulak aku rindu kau abg syg. aku tahu kau rindu tap kau tak nak ucap sebab kau malu. haha. kau la jantung hati ku bak kata mak dengan bapa <3 hehe. ini ja entry for today. malas la nak cerita lagi. nanti kmu punn naik bosan. okay la. maw layan tv dulu. [ paipai , chow ! ]

No comments:

Post a Comment