Monday 15 August 2011

dunia kami bertiga ;)

assalamualaikum wahai blog kuu yg telah usang . hee , tuan mu datang sudahh nee.
hello dear bloggy . saya bosan jadi hati saya tergerak untuk meng update ini blog. hehe.
kelmarin [ 15 08 2011 ] cehh. di kasih tahu la tarikh nya ba. haha. hm, kawan-kawan
sekelas saya datang prgi rumah . ibu saya jemput untuk berbuka di rumah. so dorang dtng la.
tp enda semua . okayyy la tuu . termasuk MR GUNDUD saya. dia pun datang. punya la aku tekejut.
first gini --''

echa :              hm, x pergi rumah aku ka ?
mr gundud :    x . sory okayy, sebab hari ni maw buka puasa dgn family.
echa :             esh. ndapala. k la , hati-hati ja yaa.
mr gundud :    hm okayy. mara ka ni ?
echa :              xla . bwt pa maw mara. k la,

so lps hbs jaa msg trus smpan fon dlm bilik then p layan2 kawan2 yg dtng. lps tuu , kwn nya lg msg . sory . aku xdpt dtng juga. okayyy, masih redaa lg hati kuu. rupa nya kawan nya sudah ada depan rumah. haha. kurang asam. tapi .. dia yg xda. okayyyla. buat pa maw sedih kan. sudah takdir x boleh jumpa. okayy jala.
lepas tuu , kawan ny ckp dgn aku . maw jln dulu. aku tnya p mna . dia nda bg tau. so aku biarkan la dorang jalan. lepas 10 minit gitu , datng dorang balek. tapi dorang dtng dgn MR GUNDUD saya . weiii, happy nii hati . best giler. rupanya dia bg suspen org. xpa , yg penting saya dpt jumpa dia. jumpa mama mertua lg. sehh,  sala. haha, okayyy laa. penat sudah tgn ni menaip . nnti saya taip yg bukan2 sudah klu tlmpau bnyk. haha. lepas baca entry kali ni , jom kita layan gambar duluu ~ jom jom :D


                 

                                                          DUNIA KAMI BERTIGA <3
         
           











                                                      bergelak bersama dgn yg tercinta ;)

                                                                   nuyuy ku yg sepet :p

                                                          ignore ja yg di belakang tuu :p
                                                          focus sama saya ja ;D
                                                           ketawa happy tuu :

                                                            smile for you mr gundud :)







p/s :    sudah tengok ? if x cantik jangan kutuk k. sebab manusia tiada yg sempurna di dunia ,
          kita semua sama saja . okayyy, thanks for reading . ini saja cerita yg boleh di kongsi untuk entry kali ni
         . paipai. hve a nice day ~  chow , assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment