Saturday 17 September 2011

trip raya 4E :)

helo dear stalker,
beep beep. assalamualaikum kawangg :D

sory la aku tidak update lagi blog ni sebab tangan aku malas mahu menaip. memang dah sah pemalas la kau ni prempuan. now, aku update da kawan2 kuu yg nun jauh di sana tuu yg maw dgr cerite kann. tidak aku tahu lagi maw story pa. hee, jom laa dengar story aku yg tidak best ni. haha, aku dah tahu da itu kamu maw cakap. kan ? haha. btw nvmind laa. jom mula story . 

hari tu , ntah raya keberapa. kami jalan la p rumah kengkawan kuuu . banyak benda happening jadi. wow, suka sekali . haha. kawan2 sport science ni memang best la. kami pergi trip beraya ni mcm satu family sudah. mcm  maw lagi baa.hee, lelaki budak kelas tu tempah bas. ntah la bas mna. mmg sakit hati naik bas tuu tapi maw bwt mcm mna. sudah di naik. dak kan maw trun lg. haha. kami bejalan satu mega jaya tuu. purghh ! bukan main lg. penatt nyaaa. semua kaki kami ber otot ni. mcm pelari sudah. haha. dorang bnyk ambil gambar tnpa aku sedar. huu, bnyk mukak jelek yg terjadi. tp mmg x cantik pown. hha. perasaan jaa tuu. jom kita tengok gmbar di bawah ni , telatah kami yg happening :D 







saya dengan konco berat [ nuyuy ] <3



ambil gambar lagi di buaian :D








asal ambil gambar, gigi dia jadi model , kan syg :D 



kawan ambil gambar sedang makan. purgh, kelihatan lapar :D





                                             yeahh ! ne dia, model 4E . muka cute lagi . haha :D







kita sebuk ambil gmbar, dia menyibuk dekat belakang. 
haha :D

 ini la budak2 4E . happening semua kan , 



wahh. dorang mamam soto di rumah budak kecik tuu.
haha. rumah aku la :D 














okayyy. the end . hee, itu jala gambar yg tidak seberapa tuu. suka ? like sekali derr. kami kawan. kami family. nanti lagi la baru update. nasib xda mak di rumah. dia jalan lg. huahua. happy day with my friend and exspecially saya punya mr gundud :D 







No comments:

Post a Comment